torstai 24. maaliskuuta 2011

join the black parade

Harrr!
Oon ollu aika jaksamaton tässä lähiaikoina enkä oo kirjottanu... muttaa ketä tuo oikeestaa liikuttaa
Sunnuntai oli mahtava päivä (ilta, yö whatever) MCR:n merkeissä... Helsinkiin lähettiin joskus kahen jälkeen ja olin kotoo joskus ennen kahta yöllä :D oli kyllä loistava keikka vaikka olikin katsomo paikat... ja keikka oli ihan liian lyhyt...Tahtoo uusiks♥  muutamaa biisiä jäin kyl vielä kaipailemaan ja ku en noita uudempii kauheesti oo kuunnellu :D 
Ite siis aloin kuuntelee sillon kun The Black Parade ilmestys ja sen jälkee tähän asti oon kuunnellu ja tulen kuuntelemaan edelleen ♥ pitäis hankkii se uus levy x) ne on ihan jees vaiks enemmän iskee toi vanhempi musa, niil on kai jonkinlaista tunnearvoa jos niin voi sanoo X3
Rakastan ♥
ja täs viel videoo muutamast mun lempibiisist sieltä keikalta (ei siis mun kuvaamii... ei mun kameralla :D) 

joo vois tästä hipsii nukkumaan... enää viis työpäivää :3

Nukspuks 
♥~ Nipsu

Ei kommentteja: